Türkiye'nin en popüler sosyal medya uygulamaları belli oldu

TÜİK
TÜİK'in Hanehalkı Bilişim Teknolojileri (BT) Kullanım Araştırması'na göre 2022'de hanelerin internete erişim oranı yüzde 92'den yüzde 94'e yükseldi. Bireylerin internet kullanım oranı ise yüzde 82.6'dan yüzde 85'e çıktı. En fazla kullanılan sosyal medya ve mesajlaşma uygulamaları yüzde 82 ile WhatsApp, yüzde 67.2 ile YouTube ve yüzde 57.6 ile Instagram olarak sıralandı. Twitter kullananların oranı yüzde 20.2, TikTok kullananların oranı ise yüzde 13.3'te kaldı. TikTok kullanım oranı erkeklerde yüzde 16.8, kadınlarda ise yüzde 9.9 oldu. Bireylerin yüzde 50.4'ü son 3 ayda Facebook kullanırken, Facebook kullanım oranı erkeklerde yüzde 61.5, kadınlarda ise yüzde 39.4 oldu
 
Üst Alt